saano

Amor. Vincit. Omnia.

Valborgsfirande med fint folk <3

Publicerad 2013-05-02 18:51:35 i Allmänt,

Började dagen med att jobba halva dagen.
Åkte sedan till min syster, Nancy, där vi skulle fixa oss innan vi sen började firandet.
 
Väl på plats så skulle jag fixa hår och smink på tjejerna som ville ha Hollywood lockar, platta mitt egna hår och även sminka mig fin. Haha det tog TID! Varför är vi tjejer extrema tidsoptimister?
 
Men nog hann vi... Och F a b o l o u s blev vi dessutom..
 
                                        
 
Vi begav oss in mot Halta Lottas @ Redbergsplatsen där vi åt middag..
Ryggbiff med pommes och chilibearnaise. och en cider till det.. Yuummm :)
 
Efter maten tog vi varsin hotshott i väntan på min syster, Julie som skulle med ut.
Det blev en barrunda med skön musik, goda drinkar och trevligt sällskap.
 
Vad gjorde ni denna Valborg? :)
 
 
Tackar mina fina tjejer för en trevlig och välbehövd kväll. L o v e <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela