saano

Amor. Vincit. Omnia.

Jobb & Candy Crush

Publicerad 2013-05-14 13:13:17 i Allmänt,

Sitter på jobbet och smygspelar Candy Crush.. Har vart fast på en bana i typ 3 veckor och gett upp spelet då det har vart helt omöjligt att klara bana 285. Plötsligt händer det! Haha klarade äntligen min bana! Woop woop im the man(?!)
 
Är väldigt trött och slö i hela kroppen. Vill bara ligga i min säng under täcket med en bra film och sova bort denna gråa vårdag vi har i Göteborg..
 
Har ju slutat med kolhydrater nu. Kan det vara en anledning till varför jag är så trött och har huvudvärk jämt? Är inne på min 2:a vecka tror jag. Känns bra.. Tomt men bra. Försöker dricka mycket vatten och ersätta kolhydraterna med annat bra. På dagarna funkar det helt okej, förutom att jag känner mig tom helt plötsligt på mat ideér(älskar att laga mat annars). På kvällarna är det svårare då jag är en sucker för chips med dipp typ. *hihi* Det här ska jag köra i en månad samtidigt som jag tränar kroppen fit för Libanon i Juli :) Men det är en annan historia..
Några mat och träningstips ?
 
 
Nää, nu måste jag fortsätta jobba.. Have a nice day peeps! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela